"תשוקה מינית נשית"

התוכנית המקיפה ביותר בישראל
המדריכה כיצד לעורר בתוכך תשוקה לבן הזוג שלך!

"אם פעם הייתי מתחמקת - היום אני יוזמת. אם פעם הייתי צריכה להכריח את עצמי להסכים (כי זה אחד מתפקידי כבת זוג) - היום אני נעתרת בשמחה להזמנות שלו.

אם פעם הייתי מסרבת להפצרות - היום אני נהנית להסחף איתו. גם במצבים שפעם לא היה סיכוי קל שבקלים שאסכים. הוא מופתע בכל פעם מחדש.

ואני - מרגישה שגיליתי עולם חדש. כן, גם עם ה 5 ק"ג שאני ממש רוצה להשיל מעצמי. בקיצור, חוויה משנה חיים!”

את המילים הללו אני שומעת שוב ושוב (בווריאציות שונות) ממאות הלקוחות שעזרתי להן. 

זו גם הייתה החוויה שלי. אחרי שנים שבהם האפשרויות היו או להתחמק ולהסתכן בפגיעה בבן הזוג, או לעשות דברים בלי חשק.  עד שנמאס לי ומצאתי דרך אחרת. בעקבות השינוי שעברתי, צמחתי להיות מומחית בתשוקה נשית, החלוצה בתחום בארץ.

 

אם גם את מרגישה שהגיע הזמן לעשות שינוי, אם היית רוצה לדעת איך להחיות את התשוקה בתוכך, לחזור ולהרגיש פרפרים בבטן!

להיכנס איתו למיטה ולהרגיש שממש בא לך, להתרגש! כי מגיע לך ומגיע גם לו יותר טוב מזה!

אם כל זה מצלצל מוכר – המשיכי לקרוא.

התוכנית מיועדת לנשים שרוצות שינוי ומאמינות שהוא אפשרי עבורן!

אני מזמינה אותך להצטרף אליי לתכנית מיוחדת
לתשוקה נשית ולהצית את החשק שלך באופן יזום

הנה עיקרי השיטה שלי, שעל פיה בנויה התכנית:

מחקרים מראים שאחת מכל 3 נשים סובלת מהעדר חשק מיני לבן הזוג שלה. מה שעלול להוביל לכעסים, ניתוק וריחוק ולעיתים מגיע עד כדי משבר גירושין, אלא אם באופן פעיל עושים משהו כדי לטפל בזה. 

לשמחתי, היום זה תחום שצובר תאוצה יותר ויותר ומאות ואלפי נשים רוכשות תכניות באינטרנט כדי לשנות את רמת התשוקה המינית שלהן.

 

איך זה אפשרי?

 

החשק המיני הוא צורך בסיסי, שנמצא בתוכנו באופן טבעי כחלק מהמארג הנפלא שהוא הגוף שלנו, ממש כמו הצורך באוכל או בשינה.

לכן אם אנחנו לא חשות את החשק המיני בתוכנו, זה סימן שמשהו מפריע לחשק הזה לקבל ביטוי. 
המטרה שלנו היא לזהות את כל אותם גורמים (חלקם פיזיים, חלקם אספנו לאורך החיים) שעשויים להפריע לנו להנות מחשק מיני בריא ומאוזן, ולנטרל אותם.

לאחר שהוצאנו מהדרך את כל אותם גורמים מפריעים – השטח נקי.
ואז, החשק המיני יכול לאט לאט להתעורר בספונטאניות ולחזור למצבו הטבעי.
אבל, זה לא הכל!

בשלב הזה, כשאנחנו נקיות מחסמי תשוקה, יש דברים שאנחנו יכולות לעשות, כדי להצית את החשק באופן יזום.
ממש כך! על ידי מספר תרגילים מיוחדים, תוכלי בתזמון הנכון לך – לעורר את החשק שלך ולהזמין את בן זוגך להצטרף אליך למפגש מיני מענג, שהתחיל ממקום של תשוקה אמיתית בתוכך.
כן, גם את יכולה להפוך ממתרצת ליוזמת ולחושקת 🙂 

 

"לא חשבתי שיש לי שום חסם אירוטי משמעותי, ולכן ממש הופתעתי לגלות שהרבה מחשבות שלי מתמפות לחסמים. נפל לי אסימון ענק לגבי התפקיד שלי עצמי בדברים שלא עובדים בזוגיות שלי, ובעיקר – עד כמה אני יכולה לשנות, כי עכשיו אני יודעת איפה הבעיה. אני משוכנעת שאצליח לשנות את מציאות חיי”


מה כוללת התכנית

♥ תכנית דיגיטלית משולבת עם ליווי
עם הצטרפותך לתכנית את מקבלת גישה מלאה לכל התכנים. באפשרותך לצפות בהם בזמן ובמקום, בסדר ובקצב שהכי מתאימים לך. 

התוכנית מורכבת משבעה פרקים, בכל פרק ניגע בנושא אחר שיקדם אותך בדרכך להיות אישה חושנית, בעלת חשק מיני בריא. בכל פרק תוכלי לחוות תובנות חדשות ותרגילים מעשיים לתרגול.
פירוט הפרקים ומה הם כוללים נמצא בהמשך העמוד.

"תכנית מאוד מאוד טובה, מסודרת בנויה ומחושבת"

"התכנית מאוד מתאימה לי, ממכר לשמוע אותך. את נעימה בטירוף ממש כיף לצפות בך. את אישיות מיוחדת ורואים שאת מדברת ממקום אמיתי"

♥ בכל חודש יתקיימו 2 מפגשים קבוצתיים אינטרנטיים של שאלות תשובות
אנחנו נפגשות בשידור חי. במהלך השידור את יכולה לשוחח איתי בטלפון ולקבל מענה אישי לשלב בו את נמצאת בדיסקרטיות מוחלטת (כי רק אני שומעת אותך). אני חוזרת על השאלה שלך ונותנת מענה, כך שכולן יכולות לשמוע את השאלה והתשובה. את כמובן מקבלת המון גם מלשמוע את השאלות והתשובות של המשתתפות האחרות בתכנית.

התכנית הזו נותנת לך את כל מה שאת צריכה כדי לחוות תהליך מעצים בו את מתחברת לתשוקה שלך ומפתחת את המשיכה שלך לבן זוגך. וכל זאת, תוך שמירה על פרטיותך, והתקדמות בקצב ובאופן שהכי מתאימים לך.


פירוט הפרקים בתכנית:


איך להפיק את המירב מהתכנית

פרק הפתיחה, בו תקבלי כלים שיעזרו לך להתמיד בתכנית ולהפיק ממנה את המקסימום, על מנת שתגיעי ליעד שלך – להנות מחשק מיני בריא ומאוזן בזוגיות שלך.


מה מחבל לך בחשק באורח החיים שלך ואיך לפתור את זה

בפרק זה תגלי איך דברים מסויימים באורח החיים היום יומי שלך (כמו תזונה, תרופות כרוניות וחוסר פעילות ספורטיבית) עלולים לחבל בחשק המיני, ואיך להתנהל בצורה נכונה כדי לתמוך בחשק שלך ולעודד אותו.

איך לפנות מקום לחשק בחייך אישה חושנית שנהנית מחשק מיני, היא קודם כל אישה שמרגישה טוב באופן בסיסי. בפרק זה ריכזתי לך מספר תרגילים עוצמתיים, חלקם יצרתי בעצמי וחלקם ליקטתי מתוך הרבה סדנאות ותהליכים שעברתי בחיי. בעזרת תרגילים אלה, תוכלי להשתחרר מתחושות מכווצות כמו לחץ ותסכול, ולאמץ לעצמך הרגלים שיגרמו לך להרגיש יותר משוחררת, נינוחה ושמחה ביום יום שלך

איך הזוגיות שלך יכולה לתמוך בהעלאת החשק שלך

ישנם גורמים מסויימים בהתנהלות הזוגית, שיכולים להפריע לחשק המיני שלך.
כעסים, מתחים, חוסר הערכה או אהבה עלולים לשבש את החשק המיני שלך.
אם היית רוצה שתהיה ביניכם יותר קרבה רגשית – בפרק זה (בו אני ממליצה לצפות ביחד עם בן זוגך) תגלי מה כדאי לכם לשנות בהתנהלות הזוגית שלכם, ואילו הרגלים כדאי לכם לאמץ, כדי לתמוך בחשק המיני שלך

מה חוסם אותך בפנים ואיך לשחרר את זה

חסמי התשוקה הם תבניות בעייתיות שקיימות בתת המודע שלנו. הן מתגבשות בתוכנו בדרך כלל במהלך הילדות וההתבגרות, כתוצאה ממסרים שקיבלנו ומחוויות שחווינו. חסמים אלה, עלולים לגרום לך לא להרגיש טוב עם המיניות שלך, לא להרגיש בנח עם האפשרות להיות אישה חושנית, ולהיות חסרת תשוקה מינית לבן הזוג שלך.
בפרק זה, תוכלי לזהות את כל החסמים שלך, ולשחרר אותם בעזרת מספר תרגילים עצמתיים

איך להפוך לאישה חושנית בעיני עצמך 

הדימוי העצמי הוא אחד הדברים המשפיעים ביותר על החשק המיני. אם את לא אוהבת את הגוף שלך ולא מחוברת אליו, יהיה לך קשה להנות מהמפגש המיני עם בן זוגך.

בפרק זה תגלי כיצד נוצר הדימוי העצמי הקיים שלך, ואיך לשנות אותו וליצור לעצמך דימוי עצמי חושני, בו את מרגישה בנח עם הגוף שלך ועם היכולת להפיק ממנו הנאה

איך יוצרים חשק באופן יזום כשזה מתאים לך

זהו הפרק האחרון. לאחר שהוצאנו את כל המקלות מהגלגלים, פינינו את השטח מכל הגורמים המפריעים – השטח נקי וכעת אנחנו יכולות להגיע לשלב בו את מתניעה את התשוקה שלך באופן יזום.  בפרק זה תקבלי ממני את “טקס המעבר של האישה החושנית” כדי לעבור ממצב רוח יום יומי למצב רוח חושני. ואז, תקבלי סדרה של תרגילים, מנטליים וגופניים, שיעוררו בתוכך את הלהט המיני ואת הרצון להזמין את בן זוגך למיטה.

"זה שינוי מדהים, זה משהו שנשאר לי. מרגישה אישה יפה ובעלת תשוקה, הייתי רגילה ללכת זרוק, עכשיו אני במקום פנימי שלם כזה, מרגיש טוב, נורא כיפי כזה. זה אחד הדברים הכי משמעותיים שיש לזוגיות.

"אני מרגישה חופשיה יותר בתוך האינטימיות שלי ושל בן זוגי, אני מוצאת את עצמי מצפה ליחסים האינטימיים יותר מבעבר, מובילה יותר ומשוחררת יותר, כי זה הפך להיות צורך שלי, למען הבריאות הנפשית והפיזית שלי, בנוסף לבריאות הזוגית….”

כמה זמן נמשכת התכנית?

כמה שמתאים לך!

לכל אחת יש את הקצב שלה, שתלוי גם במקום ההתחלתי בו היא נמצאת וגם בכמות הזמן הפנוי שיש לה (וזה משתנה משבוע לשבוע). לכן, את מצטרפת לתכנית בתשלום חודשי מתחדש ויכולה לצפות בתכנים ולהשתתף בפגישות כל עוד את בתוך התהליך ומעוניינת להמשיך. כאשר תסיימי את התהליך שלך או אם תחליטי להפסיק מכל סיבה שהיא, תוכלי לשלוח לי מייל עם בקשה לסיים את השתתפותך בתכנית, והשתתפותך תסתיים מיידית (תוך 48 שעות).

מה ההשקעה שלך בזוגיות מלאה תשוקה ומהנה יותר?

מתוך רצון אמיתי להביא את הבשורה, את הידע ואת הכלים הכל כך חשובים הללו לכמה שיותר נשים, ולחזק את התא המשפחתי של כמה שיותר זוגות בישראל, החלטתי לפתח את התכנית הזו. עמלתי על פיתוח התכנים ויצירת התכנית במשך שנתיים תמימות. ומאז התכנית יצאה לאור ועד היום היא עזרה בהצלחה לנשים רבות.
אני גאה ושמחה להביא אותה אליך היום.


אני יודעת שהערך של התכנים האלה לא יסולא בפז. היכולת להיות אישה חושנית, להרגיש טוב באופן כללי, להרגיש טוב עם הגוף שלך, להנות מחשק מיני מאוזן ובריא, ולדעת להצית אותו מחדש בתזמון שנכון לך, שוב ושוב בכל פעם מחדש – זה באמת לא משהו שאפשר בכלל לאמוד אותו בכסף.

מצד שני, כשתמחרתי את התכנית הזו, היה לי חשוב להקפיד על מחיר שכל אחת תוכל לעמוד בו – כי כאמור מדובר בתופעה מאוד מאוד רחבה

כל זה בלי לחכות חודשים ברשימת ההמתנה לקליניקה שלי, בלי לצאת מהבית או לבזבז ימי עבודה כדי להגיע אליי ובעלויות נמוכות הרבה יותר מתהליך פרטני (שמגיעות לאלפי שקלים).

לכן, בעבור התכנית שתקח אותך לחיים מלאי תשוקה ולחיזוק הזוגיות, 
ההשקעה שלך מסתכמת ב- 540 ש”ח לחודש (מנוי חודשי), ללא כל התחייבות למינימום חודשים.

ברגע הרכישה, התכנים נפתחים עבורך מיידית (כולל כל הפרקים), כך שתוכלי לחזור ולצפות בתכנים בכל פעם שתרצי, וכמובן להשתתף בשיחות הקבוצתיות פעמיים בחודש. תוכלי להמשיך ולהנות מהתכנים ומהשיחות הקבוצתיות כל עוד לא ביקשת לסיים את השתתפותך בתכנית.

לאחר חצי שנה בתכנית, התכנים ישארו פתוחים עבורך לתמיד. גם אחרי שאת מסיימת את המנוי החודשי.

להצטרפות לתכנית מלאי את הטופס הורוד ולחצי על הכפתור:

"אני עושה מה שאני אוהבת, מגלה חיוניות נפלאה. בעלי חווה אותי כאישה מאושרת, שמחה, מסופקת ועם בטחון. זה מקום שכל כך רציתי להגיע אליו כבר כמה שנים"

הצטרפי עכשיו לתכנית וקבלי גישה מיידית לכל הטוב הזה!

בונוסים שווים שתקבלי עם ההצטרפות לתכנית:

איך לשמור על הזוגיות כשיש ילדים בבית

אני שומעת מנשים רבות, שמהרגע שהגיעו הילדים – המיניות שלהן ממש השתבשה.
פרק הבונוס הזה נועד לעזור לך להבין איך לעשות את זה נכון. במשולש: זוגיות-הורות-מיניות, איך למצוא את הזמן למיניות גם כשיש ילדים בבית, איך להתייחס לבעיות כמו קולות, מודעות של הילדים למה שמתרחש בחדר השינה שלכם ועוד.  
בנוסף, צירפתי הדרכה מיוחדת: “הדרך הנכונה לדבר עם הילדים שלכם על מיניות”

שווי הבונוס: 250 ש”ח

 

יצירת מיינדסט של תשוקה לנשים באמצעות דמיון מודרך
קובץ אודיו מבית “רוצים השניים”, בקולה של שירי לופוביץ עם נעימת רקע נפלאה.
הדמיון המודרך יאפשר לך לשים את כל היום יום מאחור, להכנס לחוויה של אישה משוחררת ממחשבות, ולהתחיל את עוררות החשק בתוכך לבן זוגך.

שווי הבונוס: 124 ש”ח

 


איך לשפר את החשק המיני באמצעות תזונה

הדרכה מוקלטת עם ד״ר איילת רוזנפלד, מנכ”לית “משפחה בריאה”,
שתגלה לכם מה נכון לאכול וממה יש להמנע, כדי לחזק את גופכם ואת החשק המיני שלכם.


שווי הבונוס: 220 ש”ח

 

הערכה הדיגיטלית לזוגיות מוצלחת בהשראת היהדות,
מאת הרב אוריאל ויינברגר.
אוריאל הוא חבר יקר, והמנכ”ל של “בית הספר האינטרנטי לזוגיות מוצלחת”. אני מעניקה למשתתפות התכנית שלי את הערכה הזו, ערכת הדגל של אוריאל, שפרצה דרך בחייהם של זוגות רבים, ואתן מרוויחות!
שווי הבונוס:  574 ש”ח

 

סך הכל שווי כל הבונוסים: 1168 ש"ח!

הצטרפי לתכנית והתחילי להנות מתשוקה מינית לבן הזוג שלך!

אחריות

הידע שאני נותנת בתכנית כבר שינה חיים של אלפי אנשים. אני יודעת שגם אצלך זה יכול לקרות, אם תיישמי את הידע הזה. לכן אני מרגישה מאוד בנוח להעניק לך אחריות מורחבת:

אחריות מלאה!

את מוזמנת לרכוש את התכנית,
לקבל גישה מלאה לכל הפרקים ולכל הסרטונים,
ולראות שהתכנים מתאימים לך ועומדים בציפיות שלך. 

אם תוך 7 ימים 
תחליטי שהתכנית אינה בשבילך,
תוכלי להודיע לי על כך ולקבל את כל כספך בחזרה.
בלי אותיות קטנות.

 

 עם אחריות כזו, אין לך מה להפסיד מפני שאת לא מסכנת כלום.
ויש לך כל כך הרבה מה להרוויח!

נשים שעברו איתי תהליכים מספרות: (בעילום שם כמובן..)

“יש לי שמחה גדולה בלב.. והיא עושה לי מנגינות…הגעתי כבויה – יצאתי עם שיר!
הבנתי שבידי הכח לשנות ולהאיר/להעיר את הגחלת, למדתי שמיניות וחושניות היא לא מילה גסה,
מותר להרגיש אישה סקסית ומושכת – אפילו רצוי!״

“הגעתי עם הרבה סקרנות ופתיחות, אך גם עם סקפטיות לגבי יכולתי להשתחרר באמת. חוויתי בעיקר את הקסם המופלא שבהתחברות אל הגרעין העצמי שבתוכי, שהביא אותי למקום של אהבה וקירבה אל עצמי.

“יצאתי עם החלטה ברורה לגבי מה שאני רוצה לשפר בחיי המין בזוגיות שלי, ועם כלים מעשיים ליישומה.”

“נרשמתי לסדנא כי רציתי לעורר את החושניות שנרדמה בי.
הגעתי מאד מתוסכלת מהיחס שלי לחיי המין שלי. קיבלתי ‘בוסט’ ותקווה לשנות את המצב. אני יוצאת עם רצון לשינוי ותקווה לעתיד מיני יותר”

“קיבלתי ידע ומידע חדש בחלק ה’עיוני’ אודות מנגנון התשוקה המינית והחסמים. הגיעו אלי תובנות חדשות, נפלו אסימונים, התחברו לי דברים והוצפו דברים שלא הייתי מודעת אליהם קודם. פגשתי בסדנא חסמים רגשיים, מנטליים, וגופניים, וקיבלתי אומץ להמשיך לברר, לשחרר ולהנכיח את האישה החושנית בחיי הזוגיים.״

הצטרפי לתכנית ועשי שינוי משמעותי בחייך!

יוצרת התכנית תשוקה מינית נשית

נעים להכיר, שמי שירי לופוביץ.

יועצת זוגית, מרצה, מומחית לתשוקה מינית נשית. מפתחת שיטה ייחודית באמצעותה עזרתי למאות נשים לגלות איך להנות מתשוקה מינית בזוגיות.

היעוד שלי הוא לחזק את התא המשפחתי של כמה שיותר זוגות בישראל!

והכי חשוב: נשואה באושר מזה 21 שנים, אמא לארבעה, וחיה חיים מלאי תשוקה

תשובות לשאלות נפוצות:

האם כל אישה באמת יכולה להחזיר את החשק המיני שלה?
כן. לאחר ניסיון של עבודה עם מאות רבות של נשים בגילאים שונים ומרקעים שונים, אני יכולה לומר לך בוודאות שאם את מעוניינת לעורר בתוכך את החשק המיני ומחוייבת לתהליך שלך עם עצמך – תוכלי לעשות זאת בעזרת התרגילים והליווי שתקבלי בתכנית הזו.

 

איך אפשר ללמוד תשוקה מינית דרך האינטרנט?

ההדרכות המוקלטות כוללות את כל עיקרי השיטה שפיתחתי, מ-א’ ועד ת’. שיטה שנוסתה וייושמה בהצלחה על ידי מאות נשים, וגרמה לשינוי עצום ומבורך בחיים שלהן. את מקבלת כאן ידע מקיף, כלים ותרגילים שפיתחתי וליקטתי לאורך שנים רבות, בסדנאות ובעבודה עם נשים רבות בקליניקה שלי.

יחד עם זאת, חשוב לי לומר בצורה ברורה – התכנית מיועדת לנשים מחוייבות, שמעוניינות ליצור שינוי אמיתי ומוכנות להשקיע את הזמן הדרוש על מנת לצפות בסרטונים וליישם את התרגילים.

אם את מתכוונת רק לרכוש את התכנית ולא לעשות עם זה שום דבר – את לא תגיעי לתוצאות המקוות, ולכן לדעתי התכנית עדיין אינה מתאימה לך. 

 ובעיקר : נשים שרצו בשינוי, צפו בהדרכות ויישמו את התרגילים דיווחו על שינוי מאוד משמעותי בתחום המיני בחייהן.

 

איך תדעי שהגיע הזמן לשינוי?
האם את מוכנה לשלם את המחיר של להמשיך ולחיות בתסכול, לנסות להמנע מבן זוגך ולקוות שהוא לא ירצה ולא ירמוז ולא יזמין אותך שוב למיטה?
מה המחיר האמיתי של חיזוק התא המשפחתי שלך? של שמחת חיים פנימית אמיתית שלך? של עונג ושמחה הדדית בזוגיות שלך?
יש לך כאן הזדמנות להפטר מהנושא הזה שמעיק עליך, אחת ולתמיד, ובהשקעה שהיא בהחלט ראויה, עבורך ועבור הזוגיות שלכם. כי מגיע לך ולו יותר.

 

מה היתרון של התוכנית על פני מפגשים אישיים איתך?
היתרון הגדול ביותר הוא המחיר. מחירו של תהליך אישי איתי בקליניקה מגיע לאלפי שקלים.
בנוסף, התוכנית מאפשרת לך לשמור על אנונימיות מוחלטת. בלי להחשף מול אף אחד, אפילו לא מולי.
תוכלי לחוות את תהליך כולו בתנאים ובזמנים שמתאימים לך. בלי לצאת מהבית. בלי לחפש חנייה או להפסיד שעות עבודה.

 

טיפול זוגי, או לחילופין שנים של פסיכולוג לא עזרו לי, איך התוכנית כן יכולה?
טיפול פסיכולוגי שונה מאד במהות שלו מהתכנית הזו. זוהי תכנית מאד ממוקדת, עם תכנים ותרגילים פרקטיים הממוקדים במטרה – לאתר את החסמים שלך, לעזור לך להתנהל נכון כדי לא להפריע לחשק שלך, ולעורר את החשק שלך בצורה יזומה. פסיכולוגים וגם אנשי מקצוע בתחום הטיפול הזוגי אינם מודעים לצערי לתכנים החשובים האלה, ולכן סביר להניח שגם אם היית בעבר בטיפול פסיכולוגי או בטיפול זוגי, לא קיבלת מענה לענין המציק הזה, שאותו התכנית באה לפתור.
השיטה שלי משלבת ידע מתחום המיניות, האימון, nlp, דמיון מודרך וריפוי אנרגטי ויוצרת ביחד כלי עוצמתי מאוד שמשתמש בכלים חזקים ביותר מתחומים שונים המשולבים יחד במטרה לעזור לך.

 

האם יש הגבלת זמן על הצפייה בתכנים?
כן, התכנים יהיו פתוחים עבורך כל עוד את ממשיכה לקחת חלק בתכנית ולשלם את התשלום החודשי.
במידה ותרצי בכך, תוכלי בסיום התכנית לרכוש לעצמך גישה קבועה לתכנים, לכל החיים.

 

לאילו גילאים התוכנית מתאימה?
התכנית מתאימה לנשים בכל הגילאים, הנמצאות בזוגיות, או מעוניינות להיות בזוגיות ומרגישות שהנושא הזה של חוסר חשק מיני מפריע להן ליצור זוגיות טובה.
רוב הנשים שמשתתפות נעות בין הגילאים 30-60, אך בהחלט ישנן גם נשים צעירות או מבוגרות יותר.

 

אני שומרת מסורת. האם התכנית מתאימה לי?
בהחלט כן. אני עובדת באופן קבוע גם עם נשים דתיות וחרדיות, ומודעת לכל מה שצריך לדעת בתחום של יחסי אישות. כל הסרטונים בתכנית מועברים בצורה צנועה ומכבדת, ומשקפים את היחס שלי בכלל למיניות – יחס של כבוד למשהו נשגב שיש בו אלמנט של קדושה.

 

איך אני יכולה לדעת האם זה מתאים לי?

בעיני הדרך הטובה ביותר לדעת היא לרכוש את התכנית ולחוות את התכנים. רק כך תוכלי לדעת באמת האם זה מתאים לך ועומד בציפיות שלך. זו בדיוק הסיבה שאני מעניקה לך אחריות מלאה למשך 7 ימים. תוכלי לצפות בסרטונים (שכולם נפתחים בפניך בעת הרכישה), ואם תתחרטי תוכלי לקבל את כל כספך בחזרה, ללא שאלות וללא אותיות קטנות. כי אני באמת רוצה שהתכנית הזו תגיע ותעזור למי שזה בדיוק מתאים לה.